Writergirl

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Ullaredsshopping!

Av Jeanette - 25 november 2012 13:53



Nu så kommer lite bilder på fredagens shopping i Ullared. Inga bilder på julklapparna då av naturliga skäl ;)     


Hittade denna klänning/tunnika och jag var bara tvungen att ha den! Ett bra komplement till min garderob som mest består av svarta fnare klänningar. 119 kr

Ett par svarta leggings blev det också, vilket var en väldig tur för mitt enda par gick sönder igår! 59,95 kr


 


En pyjamas blev det. Inte en jag skulle valt annars (inte superförtjust i mönstret) men var det enda i den stilen att välja på och är det kris så är det! Får duga så länge helt enkelt. 119 kr

Köpte mig också ett par pyjamasbyxor som jag fullkomligt älskar. Så sköna! Ångrar att jag inte köpte mig ett par till. 69,95 kr


   


De obligatoriska packen med strumpor inhandlades, 29,95 kr

En almanacka för nästa år för endast 14,95 kr, kändes bara dumt att inte köpa.

Hårfärg passade jag på att köpa också. Inte stor skillnad i pris mot här, men var ändå tvungen att ha det så lika bra att köpa det. 59,95 kr

Schampo och balsam som ska ge volym. Tipsades om det på Ge-Kås blogg av en som köpt det och tyckte det var bra och för det priset (7,95 kr/st) så är det värt att testa.

Glitternagellack. Velat ha det ett tag och nu slog till och köpte mig två stycken. 9,95 kr/st


 


Blev lite smått och gott till kommande julgodisbaket. 

Florsocker 8,95 kr

Sirap 12,95

Mandel 24,95

Passade på att köpa lite plastfolie eftersom mitt nästan är slut. Snålat som tusan bara för att köpa det lite billigare, haha. 7,95 kr

Laserpekare till katten stod högst på hans önskelista. Gissar jag i alla fall :P Köpte en förra året och den var väldigt populär. Helt sjukt att det är billigare att köpa än helt ny än att köpa nya batterier... 16,95 kr



 


Något jag saknat i min garderob är en fin och gosig stickad tröja. Passade på att köpa mig denna (den är mer rosa, men av någon anledning ser det mer orange ut hur jag än fotar...). 79,95 kr


 


 




 
 
Emm

Emm

25 november 2012 18:02

Vad snygg tunikan var. Färgglad och fin! Själv måste jag masa mig dit känner jag. Kram

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 21 januari 2015 15:30

Förra veckan så fick jag hem masken från H&M som jag beställt och naturligtvis var jag tvungen att ha ett litet photoshoot. Den här gången delar jag endast med mig av foton i gråskala. Kul med lite omväxling :)             (Kommentera gär...

Av Jeanette - 19 januari 2015 20:24


Nejdå, jag har inte glömt bort er! Det som verkligen är terapi när man mår kasst är att pyssla med saker man gillar, även om det tar emot. Idag till exempel så var jag i den lilla butiken med Panduro-prylar här i Skövde och köpte lite dekorplast. För...

Av Jeanette - 11 januari 2015 21:31


Jag har idag börjat ta ner allt som har med julen att göra. Har endast kvar att byta gardiner och att plocka isär julgranen och få ner alla grenar osv i lådan (en utmaning varje år), men allt pynt är i sina respektive lådor som blivit transporterade ...

Av Jeanette - 11 januari 2015 00:25

Som säkert ingen undgått så har stormen Egon dragit in under dagen. Vad passar inte bättre då än soffa, filt och senaste Beck-filmen, Familjen! För att toppa det hela så passar jag på att mysa till det lite extra med skenet från julgranen. Det gäller...

Av Jeanette - 5 januari 2015 22:53

Som kattägare så har jag mer eller mindre fått vänja mig vid tanken på att få ha den där katteplaren med hemskt tyg som inte alls passar in här hemma. Men så en dag så tänkte jag att "nej, varför ska jag stå ut med något bara för att jag har katt!" (...

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards