Writergirl

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Jeanette - 29 november 2012 22:16

När det ska vara nytagen bild så SKA den så klart vara tagen under dagen annars räknas det inte. Sagt och gjort så knäppte jag lite bilder, några bättre än andra... Några knäppa blev det också och de kanske jag visar om ni ber riktigt snällt ;) Så länge får ni hålla till godo med denna.


 


 


Av Jeanette - 29 november 2012 19:22

Blev ju som sagt inte mycket fotande ute idag. Endast ett foto blev det närmare bestämt... Jaja, man kan inte vara på topp jämt ju. Dessutom så var det väldigt grått och dystert ute idag (förutom snön) och det bidrog säkert till att det inte var lika inspirerande. 


 


 


Av Jeanette - 29 november 2012 15:22

Burr...!! Vad kallt det var ute. Kallare än vad jag trodde i alla fall. Men samtidigt var det faktiskt skönt att komma ut en stund. Luften känns ju så mycket friskare när det är kallt! Promenerade bort till Stallsiken (ett shoppingområde här i Skövde) och kikade i lite affärer. Skulle ha fotat lite med ju, men är tydligen inte på fotarhumör idag så blev bara en bild (som kommer senare).


Nu ska jag äta lite innan jag ger mig ut i kylan igen och tar mig bort till Elins Esplanad (ett shoppingcentra) och kikar runt lite. Har inflyttningspresent att kolla efter och present till mamma som fyller år nu i december.


 


 


Av Jeanette - 29 november 2012 12:51

Hela dagen (okey, den har inte hållt på så länge än, men i alla fall...) så har det kännts som att det är fredag. Lite jobbigt när det är så tycker jag. Hela dagen blir fel på något sätt. 


Såg något roligt när jag vaknade idag. Snö! Den snö som kom igår har fått ligga kvar och det har dessutom kommit lite mer under natten. Ni vet väl vad det betyder? Ut med kameran så klart! Tänkte att jag skulle passa på och ta det samtidigt som jag ska iväg till Ö&B, Rusta och Chilli


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards