Writergirl

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Jeanette - 23 november 2012 20:47

Upp klockan fyra i morse. Mormor och hennes syster hämtade upp mig vid fem. Vidare till Hjo för att möta upp mamma, syrran och hennes sambo. Vart vi skulle så tidigt på morgonen? Ullared så klart!


 



Stannade som vanligt på vägen för att äta frukost. Svinkallt var det så det blev snabbt uppätet innan vi dök in i bilarna igen och drog vidare. Runt tjugo över åtta var vi framme.


Var mycket folk idag. Inte världens bästa dag att åka på kanske men ibland blir det inte som man har tänkt. Nejdå, det gick rätt smidigt ändå med tanke på att det var mycket folk och att dom hade ändrat om sen jag var där sist. 


Nu är i alla fall de flesta julkapparna klara, bara en lite sak kvar. Ja, och så inslagningen kvar då, men det har jag ju tid på mig med. Bilder på det jag köpte till mig själv kommer det så klart senare. Resten av kvällen kommer dock spenderas i soffan.


 

Av Jeanette - 23 november 2012 09:00

Jag har ingen favoritparfym faktiskt. Eller jo, men den har jag tyvärr inte. Den jag använder just nu gillar jag också och den fick jag av mamma i somras. 


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards