Writergirl

Alla inlägg under maj 2014

Av Jeanette - 20 maj 2014 20:09

Var iväg och körde ett par tuffa timmar på gymmet igår. Det kändes verkligen som att jag var på topp! Kanske att det faktum att jag hade musik i öronen gjorde att jag körde extra hårt med konditionen och maskinerna. Kanske att dagsformen var extra bra. Vem vet. Träningen i säg var inte särskilt annorlunda mot tidigare, men kraften jag lade ner var betydligt större. Jag gick verkligen all in!


Träningen bestod av:

❤ Intervall på löpbandet - 5 min powerwalk, 2,5 min löpning, 5 min powerwalk, 2,5 min löpning, 5 min powerwalk

❤ Styrketräning - armar och ben

❤ Crosstrainer 10 min 

❤ Gruppass: Mage/Rygg 30 min

❤ Gruppass: Afro 30 min

 

 


(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> ) 

 

#träning #letsdothis #gealdrigup #kanjagkandu 

Av Jeanette - 17 maj 2014 21:02

Tror nog jag vågar mig på att påstå att jag hade en lycklig katt här idag. Han fick nämligen gå ut i kopplet för första gången i år. Självklart hade jag med mig kameran ut!


      Detta sista foto var egentligen ett misstag eftersom fokusen hamnade fel, men jag kan på något sätt inte låta bli att gilla den ändå!

 

(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> ) 



#foto #katt #husdjur

Av Jeanette - 17 maj 2014 16:09

Efter att inte ha tränat på nästan två veckor, så kom jag äntligen iväg till gymmet i morse. Förutom att det var skönt att vara igång igen, så var det en härlig känsla att kunna öka på vikten på flera maskiner och dessutom ta mig från powerwalk till lite lätt löpning på löpbandet. Visserligen orkade jag bara springa 2,5 min åt gången, men det är en början i alla fall!


Dagens träning:

15 min powerwalk på löpbandet

5 min (2,5 min x2) lätt löpning på löpbandet

ca 50 min styrketräning


 


(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> ) 

Av Jeanette - 15 maj 2014 21:47

Ikväll så var jag och en kompis på VIP-kväll på La RAMI (en klädbutik här i Skövde). Ett trevligt avbrott i vardagen! Hade inte råd att handla något på grund av kamera- och tv-köp, men ändå trevligt att komma ut lite. 


             


Min egen outfit för kvällen:

 


(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> ) 


Av Jeanette - 15 maj 2014 15:35

Med risk att verka ego, så har det blivit lite selfies igen, men imorgon hoppas jag att jag äntligen kommer ut en stund och kan fota lite annat ;)


   


    


(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> ) 

 


#foto #selfie

Av Jeanette - 13 maj 2014 23:35

Alltså jag är lite (okey ganska mycket) förvånad över mig själv. Jag (jag!) har gått och köpt mig en solhatt. Jag som inte ens passar särskilt bra i det! Men denna modellen är ändå helt okey och jag måste verkligen ha en till sommaren. Vill verkligen inte bränna hårbotten igen som jag gjorde förra sommaren. Då fanns det dessutom inte några solhattar att få ta i så fick köpa mig en keps (den slipper jag nu, wohoo!) istället... 


Btw, jag behöver verkligen köpa ett stativ för armen räcker inte riktigt till när jag tar kort på mig själv (speciellt inte med hatt på!). Där av en dålig mobilbild...


 


(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> ) 

 

#shopping


Av Jeanette - 11 maj 2014 19:01

Ett foto på mig själv som jag faktiskt är ganska nöjd med!


 


(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> ) 


#foto #selfie


Av Jeanette - 9 maj 2014 17:47

Köpte en hissgardin för ett tag sedan och igår så fick jag till slut tummen ur ni-vet-vad och fick upp den. Ska fixa något att ha i själva upprullningen, men det får duga så länge ;)


FÖRE OCH EFTER

 


(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> ) 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards