Writergirl

Alla inlägg under september 2014

Av Jeanette - 27 september 2014 19:13

Köpte mig min allra första Dymo märkmaskin igår och jag kan inte förstå varför jag väntat så länge att köpa en. Jag älskar den! Idag fick rapsoljan en ny flaska med en betydligt snyggare etikett.


   


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

#diy #kreativt #inredning 

Av Jeanette - 23 september 2014 21:57

Så, jag har gjort det igen... Igår lyckades jag stuka handleden. Tur i oturen så var det den vänstra och jag är högerhänt. Nu kan jag bara hoppas på att det läker ut snabbt så det inte blir några större svårigheter att jobba.


 


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 21 september 2014 18:26

Ännu en dag med återhämtning. En mysig söndag i soffan med lite tända ljus, en kopp varm choklad och ett antal avsnitt av Doktorn kan komma (kult!). Det kan inte bli bättre :)

 

 

 

(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 20 september 2014 20:22

En bra idé för en liten hall är att använda ett kakfat att lägga nycklar och andra småsaker på. Älskar mitt från Chilli :)


 

 

(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )


#inredning #förvaring #hem 

Av Jeanette - 20 september 2014 18:25

Eftersom jag inte riktigt tagit en dag för återhämtning efter förkylningsviruset så fick det bli en sådan dag idag. En dag då jag inte gör annat än att gå omkring i myskläder en hel dag, kolla på serier/film och slappa i soffan. Underbart! 

Tror kroppen måste ha varit inställd på det redan sedan igår för jag sov nästan 12(!) timmar och hade säkert sovit längre om jag inte hade vaknat av min kurrande mage. Det är helt sjukt hur mycket jag har sovit den här veckan! Ett klart tecken på att kroppen behöver vila. 


Tror att Akilles också har anammat detta för han har sovit på samma plats i soffan i timmar. Sååå söt 

 

 

 

(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 18 september 2014 16:42

Den här dagen har gått i ett från det att jag gick upp strax innan sju. Tvätta, städa, handla och så handla igen (hur kan man glömma det man gick till affären för??). Sedan kom mamma förbi med lite grejer så jag bjöd henne på lunch och efter det åkta vi bort till syrran och systersonen för lite fika. Han var riktigt i lekartagen så det blev både det ena och den andra leken innan vi kom därifrån men det var roligt :)


  Smygtitt på det halvfärdiga köket ;) / A sneak peek at the half-finished kitchen ;)

 

(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 16 september 2014 18:56

Började den här dagen med ett besök hos hos Julia på Reidun's Hårsalong. Hade bestämt mig för att testa en permanent då mitt hår har en tendens att lägga sig platt och jag är supernöjd med hur det blev. Verkligen sååå nöjd! Kan varmt rekommendera att gå dit om ni har vägarna förbi Skövde.

Jag har alltid varit sådan att jag gärna hoppar runt och testar nya frisörer (konstigt nog för annars är jag en vanemänniska), men nu var det tredje gången jag gick dit och fler lär det bli!


 


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

#frisyr #hår #lockar #föreochefter

Av Jeanette - 15 september 2014 18:43

Mitt absoluta favoritgodis är choklad. Det går aldrig att misslyckas med en bit god (ljus) choklad. Denna tavlan som pryder mitt kök passar därför perfekt!


 

 

(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

#hem #inredning #tavla #choklad

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards