Writergirl

Alla inlägg under oktober 2014

Av Jeanette - 31 oktober 2014 17:00

Jag firar min Halloween med att vara förkyld. Min tredje den här hösten... Jag vet att det förmodligen beror på all stress just nu. Å andra sidan... Nu har jag den perfekta ursäkten att ligga på soffan/i sängen och titta på skräckfilmer. Det suger att vara sjuk, men jag kan inte göra något åt det mer än att vila ordentligt och dricka mycket vätska.


Dagens film är självklart Halloween. Ingen större överraskning där!

 


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 30 oktober 2014 16:29

Istället för en skräckis så kan ett par avsnitt av Ghost Hunters ge dig lite Halloween-känsla. I rekommenderar speciellt förra veckans avsnitt då de firar sitt 200:e avsnitt.



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 29 oktober 2014 18:45


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 29 oktober 2014 18:16

Pärlorna jag hade beställt kom idag, så nu kan jag göra några nya armband! Åtminstone ett av dem kommer att bli ett ordarmband som det nedan.


   


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 29 oktober 2014 00:22

En annan skräckklassiker från 80-talet. Såg den här samma natt som Djurkyrkogården och några av mina starkaste minnen från skräckisar kommer från denna.



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 28 oktober 2014 20:59

Jag tar sällan foton på mig själv framifrån därför att det bara ser hemskt ut, men detta blev helt okey! Och det är rätt häftigt att det ser ut som om jag hade olika färger på ögonen! Jag önskar bara att den var tagen med min Nikon istället för mobilen.


     


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 27 oktober 2014 17:57

Detta kanske inte är en typisk skräckfilm för Halloween, men om du vill bli rädd eller  känna dig illa till mods så är detta filmen att titta på. Och det kommer från någon som aldrig blir rädd när jag tittar på skräckfilmer. Jag kan inte ens minnas blir rädd när jag såg min första när jag var tio, men den här gjorde faktiskt att jag satt lite på nålar. 

 


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 27 oktober 2014 15:41

Nyligen gjorde jag en makeover på en gammal pall som jag inte riktigt gillade men som jag inte kunnat förmå mig att göra mig av med. Det enda som behövdes var lite färg och fårullsliknande tyg. Nu älskar jag den!

 

 

 

(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards