Writergirl

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Jeanette - 17 november 2012 22:49

Ett par bilder jag tog i våras.

  



 


 

Av Jeanette - 17 november 2012 17:18

Egentligen så skulle det bli en fuskfri dag, men eftersom jag faktiskt räknade födelsedag som ett undantag så har jag, tekniskt sett, en dag till godo.


Började kvällen (eftermiddagen om jag ska vara petig...) med varma mackor. Två med skinka och ananas (och ost så klart ;)), två med bara ost. Riktigt gott var det (trots att jag åt det som fredagsgott också...).


 


Lite efterrätt ska man väl ha också? Lite glass blev det. Wienernougat från Sia, mumma!


 


 


Av Jeanette - 17 november 2012 13:58

När jag vaknade i morse så upptäcker jag att mobilen laddat ur under natten, men tänker att klockan kan väl inte vara mer än max tio... Sätter mobilen på laddning och sätter på den för att se vad klockan är (har bara mobilen och datorn som klocka) och får en smärre chock. Halv tolv! WTF! Ja, det var faktiskt vad jag tänkte. Jag som hade tänkt att gå upp vid nio... Jaja, bara att gilla läget liksom och ta det för vad det är. Tydligt behövde jag sova ut :P 


Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig!


 


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards