Writergirl

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Jeanette - 8 november 2012 19:46

Tycker själv att jag förändrats en del de senaste månaderna. Till det bättre. Ibland krävs det att något extremt jobbigt händer för att man ska vakna upp. Har skrivit tidigare om en mycket jobbig sommar då mina föräldrar gick i sär. Jag mådde skit rent ut sagt och tog på mig hur alla andra mådde så till slut var jag på väg in i den ökända väggen... Det tvingade mig att ta bättre hand om mig själv, att inte bara fortsätta som jag gjort innan. Visst är det fortfarande jobbigt, men dipparna är inte lika djupa och långa som innan. Jag är framför allt gladare än förut och där har jag mina fantastiska vänner att tacka för mycket! Utan dem så skulle det förmodligen se helt annorlunda ut nu. Ni är guld värda   


 


 


Av Jeanette - 8 november 2012 19:21

Detta har jag sysselsatt mig med en stund :)


 


 


Av Jeanette - 8 november 2012 13:22

Tog den här bilden när jag lekte lite med kameran. Blev helt okey och väldigt olikt mig.


 


     


 

Av Jeanette - 8 november 2012 00:00

Jag vet inte hur många gånger jag har sneglat in på Gina Tricot sedan de fick upp dessa fina sovkläder! Skulle passa perfekt in i min garderob här hemma så jag kunde slänga ut en massa tråkiga nattiskläder som jag egentligen inte ens gillar.


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards