Writergirl

Alla inlägg under december 2014

Av Jeanette - 30 december 2014 16:47

Sent på annadagens kväll så kom den äntligen. Snön! Bättre sent än aldrig, men så klart att jag önskat att den kommit några dagar tidigare för en vit jul är ju något speciellt.


De tre första är tagna med Nikon D5100, de övriga med Samsung Galaxy S4.


                  


(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> )


#snö #snölandskap #vinter #december #foto #soluppgång

Av Jeanette - 30 december 2014 12:35

Juldagen spenderas hemma hos mamma och hennes sambo med mormor, brorsan och syrran och hennes familj. Ingen störra skillnad mot julafton egentligen. God mat, julgodis, julklappsutdelning och trevligt sällskap. Förutom lite andra människor så var enda skillnaden att det inte var någon tomte eller Kalle.


    Jag och min fina mormor



       


Av mamma fick jag ett stativ till kameran som jag önskat mig och av mormor fick jag en superfin smyckesställning.


 


(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> )


#jul #julafton #julen2014 #foto

Av Jeanette - 29 december 2014 12:44

Nu när den tuffa jobbveckan äntligen är över så är det dags att uppdatera lite. Det råkade bli så att det blev lite julledigt från bloggen.

Julafton spenderades hemma hos min syster och hennes familj med pappa och brorsan. Blev en riktigt mysig julafton med Kalle, tomten (som var på blixtvisit eftersom Leon blev livrädd), julmat, julgodis och klappar :)

Av brorsan fick jag betongkrukan med ugglan på (älskar ugglor!).
Muggen är ett mästerverk av min 2-årige systerson Leon.
Äggkopparna kommer från syrran och hennes sambo (äntligen äggkoppar med plats för skalet!).
Av pappa fick jag pengar som handlades upp på rean och bilder på det kommer senare.


(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> )


#jul #julafton #julen2014 #foto

Av Jeanette - 24 december 2014 07:00

Då var julen här på riktigt och det innebär ju slutet på årets julfilmskalender. Hoppas dock på att jag får ihop tillräckligt med julfilmer till nästa års kalender. Med det sagt så vill jag återigen önska er en riktigt mysig och härlig jul med nära och kära ♥


 



(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> ) 

 


#jul #julfilm #film #julkalender

Av Jeanette - 23 december 2014 16:35

Som ni säkert inte missat så är det ju dan före dopparedan och imorgon kommer jag inte blogga något (har dock tidsinställt morgondagens lucka, så den kommer upp imorgon bitti), så därför vill jag passa på att önska alla en riktigt mysig och härlig jul! :)


 


(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> ) 

 

#jul #godjul #foto

Foto · Jul
Av Jeanette - 23 december 2014 07:00

 



(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> ) 

 

#jul #julfilm #film #julkalender

Av Jeanette - 22 december 2014 17:11

 



(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> ) 

 

#jul #julfilm #film #julkalender

Av Jeanette - 21 december 2014 17:00

 



(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> )

 

#jul #julfilm #film #julkalender

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards