Writergirl

Alla inlägg under december 2012

Av Jeanette - 17 december 2012 22:38

  



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

(Please comment or Like to the right :) -->)

  

Av Jeanette - 17 december 2012 19:25

Denna superduper fina ringen från Cats n' Queens vann jag via deras sida på facebook förra veckan och idag damp den ner i brevlådan :)


 


 

Av Jeanette - 17 december 2012 17:19

Jag slår vad om att ni aaaaldrig kan gissa vad jag ska göra nu... 


 


Samtidigt så ska jag passa på att titta på The Polar Express, som fanns i gårdagens lucka i julfilmskalendern.


 


Av Jeanette - 16 december 2012 23:13

  



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

(Please comment or Like to the right :) -->)

Av Jeanette - 16 december 2012 22:53

Jobbat kväll idag. Kändes lite som det gick i ett fast det inte var mer att göra egentligen. Konstigt att det kan vara så ibland! Men lika kul att jobba var det som alltid (ja, okey, för det mesta. man kan inte ha roligt jämt ;)).


Är ju fortfarande förkyld så helt på topp är man ju inte, även om jag inte känner mig sjuk direkt. Var först när jag var på väg hem (kommit halvvägs ungefär) som luften gick ur mig. Nu är jag supertrött, men ska hålla mig vaken igenom ett avsnitt av The Mentalist, haha.


 


 


Av Jeanette - 16 december 2012 09:38

  



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

(Please comment or Like to the right :) -->)

  


Av Jeanette - 16 december 2012 09:29

Bara en dryg vecka kvar till julafton nu. Vart har tiden tagit vägen egentligen?! Den här månaden har gått extremt snabbt tycker jag. 


Som varje advent i år så har jag börjat morgonen med att tända nästa ljus, lite adventsfika och julkalendern. Kan nog inte vara mycket bättre start på morgonen än så!


 


 


Av Jeanette - 15 december 2012 20:29

Gjorde mig ju lite extra fin idag, dagen till ära.


Återigen gjorde hade jag håret åt ena sidan och "fluffat" upp det lite.


 


 


Klänning - Ullared

Leggings - H&M

Örhängen - vet ej, tidigt julklapp

Ring - H&M


 

Matchade outfiten med ett silverglittrigt nagellack, som så klart glömde fota sedan...


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards