Writergirl

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Jeanette - 26 december 2012 22:20

Igår firades det lite jul med pappa, brorsan, syrran och hennes familj. Blev så klart ännu mer julmat och sedan fika på det :)


 


Min fina pappa   


 


 


Av Jeanette - 26 december 2012 20:14

Ett foto jag tog i höstas. Blev inte som jag hade tänkt eftersom det var månen som jag var ute efter men ibland kan även en misslyckad bild bli lyckad.


     


 

Av Jeanette - 26 december 2012 15:02

Nu till tredje och sista delen, nämligen julklapparna.


Började morgonen med att öppna det fina paketet jag fått av Ida (med order om att det inte fick öppnas innan julafton :P). Var dessa fina örhängen som jag önskat mig.


 


Sen efter Kalle så var det ju dags att öppna alla fina julklappar som tomten lämnat under granen ;) 


Av mamma fick denna jättefina ring och en pimpsten (som jag letat ihjäl mig efter!).



   


Fick även dessa fina fönsterlampor till köket av mamma. Mormor hade köpt ramar så nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska ha i dem och göra plats för dem.


   


Av Michaela, Jimmi och Leon fick jag ett smyckesträd (som jag önskat mig huuuur läääänge som helst!) och ett par saxar (litet internskämt kan man säga :P).


   


Mycket nöjd med mina julklappar :)


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards