Writergirl

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Jeanette - 29 december 2012 21:06

Hade tänkt spendera kvällen med att titta på första Batman-filmen (första bland de nya filmerna), men så hittade jag inte den först så blev en Beck-film istället. Självklart hittade jag då filmen jag först tänkt titta på. Så typiskt! Men men, det blir nog bra ändå :)


Till filmen blir det lite (nästintill  alkoholfri) cider och dillchips. 


 


 

Av Jeanette - 29 december 2012 16:57

1:a januari då jäklar är det dags! Dags att ta tag i hälsan igen. Visst, jag ligger fortfarande under 80 kg som var mitt första delmål, men nu är det dags att skärpa till sig och nå delmål nummer två. Blir inga konstigheter utan ska ta bort ris, pasta, potatis, bröd och andra onyttiga kolhydrater. En fuskdag blir det, men bara om jag själv vill så klart. Så snart foten blivit bra så blir det promenader till en början för att sedan öka på lite i taget. 


Köpte mig en tidning när jag var och handlade förut för att få igång motivationen och för att få lite inspiration.


 


 

Av Jeanette - 29 december 2012 16:05

Det har varit rätt (läs väldigt) händelselöst idag. Förutom promenaden till affären för att handla hem det jag inte fick med mig igår, så har dagen spenderats i soffan tittandes på film. Vad gör man inte för att vila foten ordentligt? En riktig uppoffring är vad det är... haha.


Kan för övrigt meddela att här i Skövde så är det slaskigt till tusen ute. Blöta skor och strumpor hade jag när jag väl var hemma efter min (mycket) korta promenad till och från Maxi...


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards