Writergirl

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Jeanette - 13 december 2012 20:36

Vad passar bättre än att ha lite julkväll när det är Lucia? :) Tyvärr, så kunde inte Ida komma, men Angelica kom hit en stund. Blev en massa tjöt som vanligt och så blev det så klart lite gottit att äta. Till det en julfilm.


Passade på att testa en lite ny frisyr idag nu när håret blivit lite längre. Blir nog så här fler gånger! Eller vad tycker ni? Hiss eller diss?


 


Klart man ska ha rött på sig när det är julkväll ;) (därför jag inte tog bort mina röda ögon... ja, eller så var jag bara lat :P)


 


Finaste Angelica.


 


5 sorters julgodis (två stycken kommer det recept på, resten finns redan här på bloggen) bjöd jag på. Öste på ordentligt och det finns en hel del kvar på fatet... Konstigt att man inte orkar äta så mycket... 


 


Angelica hade med sig lussekatter och pepparkakor. Mumsigt! Lussekatter tröttnar jag aldrig på, haha.


 


Så klart var granen tänd. Är det julkväll, så är det!


 


Julfilm såg vi ju också som jag sa. Vi kollade på The Family Stone.


 


 







Av Jeanette - 13 december 2012 16:47

  



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

(Please comment or Like to the right :) -->)

  

Av Jeanette - 13 december 2012 07:07

Börjar dagen med lite lussefika och titta på Lucia på tv, en tradion jag började med förra året (igen?). Om jag minns rätt så tittades det på Lucia på tv när jag var liten. Julmusten, ja, den sparar jag tills ikväll!


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards