Writergirl

Alla inlägg under december 2012

Av Jeanette - 29 december 2012 16:05

Det har varit rätt (läs väldigt) händelselöst idag. Förutom promenaden till affären för att handla hem det jag inte fick med mig igår, så har dagen spenderats i soffan tittandes på film. Vad gör man inte för att vila foten ordentligt? En riktig uppoffring är vad det är... haha.


Kan för övrigt meddela att här i Skövde så är det slaskigt till tusen ute. Blöta skor och strumpor hade jag när jag väl var hemma efter min (mycket) korta promenad till och från Maxi...


 


 


Av Jeanette - 28 december 2012 21:42

Tänkte att jag skulle börja med att varje fredag lägga upp ett foto som ska gå i ett visst tema. En fredagsutmaning med andra ord! Första utmaningen är "läskande"


 


Lite varm choklad jag avnjöt i morse.

 

     

Av Jeanette - 28 december 2012 19:34

Fick paket på posten idag :) Alltid lika roligt även om man måste betala sen, haha. I alla fall så innehöll paketet den här boken.


 


 

Av Jeanette - 28 december 2012 16:44

Passade på att gå en sväng på mellandagsrean när jag ändå skulle handla. Två flugor i en smäll liksom!


Köpte mig denna superfina klänning på Gina Tricot. Mycket snyggare på för övrigt och den ljusgrå färgen är mer diskret än på bilden. Kostade endast 49 kr.


 


Inne på Maxi blev det ett par filmer också för 19,90 kr/st.


 


 



Av Jeanette - 28 december 2012 11:41

Blå himmel och sol, kan det bli bättre början på helgen?! Ska strax ge mig iväg ut här. Ska kolla in rean lite snabbt på Elins Esplanad och sen handla lite mat. Kände att det kunde vara bra att ha. Ja, maten alltså. Resten av dagen blir det vila för min del så min stukade fot får en chans att bli bra. 


 


 


Av Jeanette - 27 december 2012 11:03

Den här fina låten framförde Sanna Nielsen i Bingolottos uppesittarkväll och jag gillade den direkt. Så fin text!



 

Av Jeanette - 26 december 2012 22:20

Igår firades det lite jul med pappa, brorsan, syrran och hennes familj. Blev så klart ännu mer julmat och sedan fika på det :)


 


Min fina pappa   


 


 


Av Jeanette - 26 december 2012 20:14

Ett foto jag tog i höstas. Blev inte som jag hade tänkt eftersom det var månen som jag var ute efter men ibland kan även en misslyckad bild bli lyckad.


     


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards