Writergirl

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Jeanette - 27 december 2011 20:55

Jag har inte riktigt hunnit med alla julfilmerna så lägger helt enkelt bara upp trailers på de som är kvar!


The Santa Clause


The Santa Clause 2


The Santa Clause 3


Polarexpressen


A Christmas Carol (1984)

(hittade ingen trailer tyvärr)


Christmas in Boston


A Christmas Kiss


Christmas Angel


Christmas in Wonderland


The Ghost of Girlfriends Past


Christmas with the Kranks


Miracle on 34th Street (1994)


Deck the Halls


The Nightmare before Christmas 


Hoppas att jag fått med alla nu annars får jag återkomma ;)


Har du någon julfilm som du ser varje år? Eller kanske finns någon som jag missat att nämna (antingen i det här inlägget eller de tidigare)?


 

Av Jeanette - 27 december 2011 18:59

Den här videon gjorde jag som en extra julklapp till mina föräldrar bara från mig.



 

Av Jeanette - 27 december 2011 16:06

Lite sent ute, men så här såg jag i alla fall ut på julafton!


 


Transparent långskjorta - Cubus

Svart linne (under) - H&M

Blanka leggings - BikBok

Örhängen - Gina Tricot


 


 

Av Jeanette - 27 december 2011 14:50

Nu när julen är över så kanske det är dags att börja fila på en ny design igen. I vilket fall så kommer bakgrunden att ändras ganska snart! Får se vad man ska hitta på den här gången, men eftersom jag tycker det är roligt att hålla på så blir det nog inte så svårt att komma på något :)


 

Av Jeanette - 27 december 2011 14:27

Nyss hemkommen efter en underbar jul hos föräldrarna. Alltid kul att hälsa på men ändå skönt när man kommer hem igen. Precis som det ska vara! 


Nu när jag är hemma igen så blir det bättre med bloggandet. Under dagen så ska jag packa upp lite smått och ta lite kort på julklapparna så kommer det upp det här sedan. 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards