Writergirl

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Jeanette - 12 december 2011 19:28

Har spenderat den senaste timmen med att montera julgran (ja, du läste rätt!), sätta i lampor, kulor, glitter och lite annat smått och gott. Hade befarat att jag var tvungen att jag skulle vara tvungen att flytta runt på möbler men det gick ändå. Blev så nöjd så!


    


 

Av Jeanette - 12 december 2011 14:56

Alltså varför kommer den där jäkla huvudvärken för?! Har tagit värktabletter, men det hjälper ju sällan när det kommer från spänningar i nacken. En massage skulle kanske göra bättre nytta! Därför blir det ingen afro power ikväll utan får pyssla lite hemma i lugn och ro, samt göra mina nackövningar jag fick av sjukgymnasten när jag gick där. 


 


Ska ta och äta lite god lasagne som jag fick med mig hem från föräldrarna och så ska jag göra ett försök med julgranen. Kommer nog inte klä den redan, men sätta ihop granen kan man ju alltid göra i lugnan ro.


 

Av Jeanette - 12 december 2011 13:08

Med Beyoncé's Countdown pumpande ur högtalarna så kör jag igång med grejandet hemma. På schemat idag står det:


  • Packa upp efter helgens bravader
  • Släpa upp julgran med tillbehör från förrådet. Lite tidigt kanske men måste testa om jag får plats eller om ena soffan måste bort...
  • Ett Afropwer-pass på gymmet med Ida. Ska bli så kul! Inte bara för mig utan för de stackare som råkar se mina försök till att dansa detta, haha. Men övning ger färdighet som man säger!
 
Av Jeanette - 12 december 2011 10:53

Här kommer foto 1 från min lilla fotosession med mamma i lördags.


Motiv: Götiska Valvet, Karlsborgs Fästning

Fotograf: Jag

Kamera: Canon IXUS 95


   

Av Jeanette - 12 december 2011 09:00

O, come all ye faithful - David Archuleta



 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards