Writergirl

Alla inlägg den 16 november 2014

Av Jeanette - 16 november 2014 17:00

Har en natt kvar att jobba innan jag har min långledighet och det ska bli så skönt! Inte bara det att få vara ledig utan även att få det välbehövliga dagsljuset som man missar när man jobbar. Det är mörkt när man går hem från jobbet på morgonen och det är mörkt när man vaknar på eftermiddagen.


Självklart är det mysigt att tända en massa ljus och mysa ner sig i soffan framför tv:n, men jag behöver ljuset! Hoppas på lite soliga dagar när jag är ledig, men jag hoppas nog ännu mer på lite snö. Det optimala vore ju så klart om det blev både och! Ska börja julpyssla lite under nästa vecka, så då vill jag gärna ha lite snö för att komma i lite julstämning lagom till första advent :)


 


(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> )


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards