Writergirl

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Jeanette - 19 december 2013 20:38

Ingen har väl missat att julen närmar sig med stormsteg? Helt sjukt hur fort den här månaden har gått! Men nu så är jag KLAR! :D Inget kvar som jag måste göra utan jag kan bara luta mig tillbaka och fokusera på kommande jobbdagar. Jag ska i och för sig testa klänningarna jag ska ha den 23:e och julafton för att bestämma mig för vad jag ska ha nertilll, men det är ingen större kraftansträngning ;) 


Blev ju lite färg i håret idag också så nu ser det betydligt bättre ut. Självklart blev det rött igen för jag trivs ju faktiskt som rödtott :)


Lite före- och efterbilder så klart. Har inte fixat till håret (eller mig själv i övrigt för den delen) så ni får ha överseende med det ;)

 

#hårfärg #rödhårig #föreochefter #hår


Av Jeanette - 19 december 2013 14:11

 



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )


#christmas #christmastime #julfilm #film #jul #julkalender 

Av Jeanette - 19 december 2013 09:55

Today is the day! Jag har satt min deadline idag. Dagen då jag ska vara klar med allt inför jul, så jag kan landa lite innan den 23:e (då firas det jul med pappa). Ska jobba på lördag men i övrigt blir det inte många knop ;) 


Därför så blir det ett späckat schema idag med saker inför jul men även annat:


  • Betala räkningar
  • Söka jobb
  • Färga håret (man måste jag vara fin till jul ;))
  • Gå till second hand
  • En vända till systemet (inget till jul dock för här är det vit jul som gäller oavsett om det blir snö eller inte)
  • Handla
  • Slå in sista julklappen
  • Plocka iordnig på allt pyssel (ni medpysslare vet säkert hur det kan se ut :P)
  • Fixa en annan sak som jag inte kan skriva här med risk för att personen ser det ;)
  • Plocka ihop lite kort som Ida ska få imorgon när hon kommer förbi för utbyte av julklapp

Egentligen ska diska stå med också, men skar mig i tummen igår på en förpackning som var halvt inbrottssäker. Typiskt mig, I know!


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards