Writergirl

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Jeanette - 9 december 2013 20:41

Har haft så mycket tid att bara vara och njuta den senaste tiden så tycker allt att jag gjort mig förtjänt av lite mys framför tv:n. Dessutom, vad är bättre en vinterdag än soffa, filt, tända ljus och en kopp rykande varm choklad :)


 

Av Jeanette - 9 december 2013 17:46

Fick mig en trevlig överraskning när jag kom hem förut från en vända på stan med syrran. Internet är tillbaka :) Tjoohoo! Om jag haft abstinens? Nejdå, inte alls... bara lite ;) En bra sak dock med att inte ha internet ett tag är att man får mycket mer gjort än annars. Har ju fått upp granen, pysslat ihop några julklappar och saker som ska sitta på paketen och bakat under de här dagarna. Plus att jag dessutom jobbat också. Inte illa, eller vad säger ni? ;)


Nu blir det att mysa ner i soffan, under en julröd film, och kolla på de avsnitt av årets julkalender (klart man får kolla på det trots att man numera är 30 ;)) jag missat eftersom jag inte hade några tv-kanaler heller... Ska nog slå på stort med lusskatt och pepparkaka också :) 


 

Av Jeanette - 9 december 2013 12:28

Ny vecka igen då! Tanken är att jag ska vara klar med allt inför jul den här veckan så det är mycket som står på schemat.

Idag blir det en sväng ner till stan med syrran och fortsätta greja här hemma.

Av Jeanette - 9 december 2013 10:00

 



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards