Writergirl

Alla inlägg under januari 2013

Av Jeanette - 28 januari 2013 18:50

Förlåt! Jag är verkligen superdålig på att blogga just nu... Januari är generellt en dålig månad för mig eftersom energi-nivån brukar sjunka rejält efter år av detta mörker (så känns det i alla fall). Så trött i huvudet också så att forma meningar så här lite på beställning är vissa dagar helt omöjligt. Nu ska jag väl inte skylla bara på vintern och mörkret att jag är så trött för att jag nu börjat jobba gör nog sitt lite också. Men det vänder väl snart hoppas jag!


Så vad har hänt idag då? Blev en tripp till bland annat Ö&B med syrran för att köpa lite hårfärg som mamma ska få den stora äran att häva i mitt hår på onsdag. Annars så har jag tvättat, diskat och grejat lite här hemma. Har en del kvar som måste tas imorgon! 


 


 


Av Jeanette - 28 januari 2013 09:41

Ledig idag, fast så mycket ledig tid kommer jag tyvärr inte ha. Har en hel lista med grejer som ska fixas (lista i mitt huvud alltså... kanske bäst att skriva ner den också!) här hemma och det blir även en sväng till bland annat Ö&B för att köpa hårfärg. Ja, om min färg finns nu då. Det vet man ju aldrig... 


För övrigt så är det väldigt grått och tråkigt ute idag, så energi-nivån lär nog vara rätt låg. Men med lite musik så blir det nog bra :)


 


 

Av Jeanette - 27 januari 2013 20:05

Har nu jobbat klart helgen (okey, jag slutade redan 15.00 och när jag kom hem fastnade jag i soffan...) och ser fram emot lite ledigt. Eller ja, ledigt och ledig vet jag inte. Har en del städande och grejande att göra inför kommande helgen. Men det ska jag väl hinna med hoppas jag!


På vägen hem så gick jag förbi syrran och kikade på lite smyckesgrejer som hon nu ska beställa åt oss. Ser sååå fram emot att få hem det!


Nu blir det mer soffhäng ;)


 

Av Jeanette - 26 januari 2013 23:18

Temat idag är Peek-a-boo.


 


 


Av Jeanette - 26 januari 2013 14:25

Skulle så gärna vilja fixa till det här hemma så jag får det precis så som jag vill ha det. Detta har jag hittat som mer än gärna får hitta sin väg hem till mig.


 


 

Av Jeanette - 26 januari 2013 11:12

Fuskade igår så idag börjar jag med hårda tag igen. Egentligen skulle jag ju inte fuska igår men jag känner mig själv och jag vet att jag inte skulle fixa helgen utan någonting. Därför börjar jag dagen extra nyttigt idag. Ett knäckebröd gjort på linfrön (supergott!), två ägg, en kopp te och en skål med färska blåbär och lite mjölk. Mmm, älskar blåbär!


 


 


Av Jeanette - 26 januari 2013 00:00

Höll ju nästan på att glömma dagens foto. Men bara nästan ;) Temat idag är Hiding.


 


 

Av Jeanette - 25 januari 2013 21:56

Medan jag satt och tittade på Gladiatorerna så fick jag för mig att göra ett par örhängen. 


 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards