Writergirl

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Jeanette - 25 september 2012 13:00

Det är inte varje dag jag sminkar mig, men när jag väl gör det så ska det vara deskret och se naturligt ut. När det är till vardags vill säga, annars åker det ju gärna på lite mer.


 


Jag är absolut inget proffs på smink utan är väldigt mycket nybörjare, men kan ändå tycka att det roligt att se vad andra använder. Hoppas ni uppskattar inlägget lite i alla fall ;) Nu till vad jag använder:


 

Concealer - Mary Kay, Ivory 2

Vit eyeliner (för att få ögonen att större ut) - H&M

Mascara - Mary Kay, Ultimate mascara, svart

Ögonbrynspenna - köpt på tradera, okänt märke, brun

Foundation - Mary Kay, TimeWise luminous-wear, beige 3 (rosa)

Blush - Maybelline, Fit me!, light pink rose ambrée

Puder - Isadora, velvet touch, medium beige mist 15

 

 

Av Jeanette - 25 september 2012 10:18

Dagens outfit igen då. Visst har jag blivit lite flitigare på den fronten ;) 


Ska ner till stan och träffa Angelica snart, men kommer lägga upp ett tidsinställt inlägg tills jag är hemma igen. Måste ju finnas något nytt att läsa under dagen.


 

Lite suddig bild, jag vet, men det var antingen att fota om eller hinna lägga in ett tidsinställt inlägg... Måste också göra rent spegeln :P

 

Svart skjorta - Gina Tricot

Vinröda jeans - H&M

Uggleärhängen - julklapp, men vet att de funnits på Ur&Penn

 

 

 

 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards