Writergirl

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Jeanette - 19 september 2012 15:45

Detta kan jag inte ta åt mig äran för. Det var faktiskt hos syrran och hennes kille som jag fick testa detta. Riktigt smart tycker jag när man vill ha något lite festligare fika men inte har tid att baka. Värm bara på den några sekunder i mikron, klar att äta!



Eftersom det är en typ av mazarin så vill det till att man gillar det annars är nog detta inget för dig! Kan även tänka mig att det skulle funka med lite ugnstekta äpplen till. Har även testat med GodBitens äppelkronor, men tyckte dessa från Coop var godare. Men så klart en smaksak!


   


   

Av Jeanette - 19 september 2012 12:12

Alltså det här börjar bli löjligt. Är inne på tredje dagen nu med feber, men känner mig fortfarande inte särskilt förkyld... Bättre det bryter ut på en gång än att det är så här. Nu är jag bara rastlös för att jag inte är tillräckligt sjuk att bara ligga och titta på film dagarna i ända. Det gör jag visserligen ändå, men det riktigt kryper i kroppen på mig attt göra något som jag inte orkar...


 





 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards