Writergirl

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Jeanette - 10 september 2012 10:53

Här kommer en riktig bildbomb från Hårmässan! Tyvärr har jag inga bilder från själva mässan eftersom jag var modell utan är lite "bakom kulisserna"-bilder istället.


Fick gå omkring med detta "armbandet" i två dagar. Kändes som att man var på Liseberg, minus alla roliga åkattraktioner. Men två roliga dagar var det i alla fall!


 


Håret är färgat och här sitter jag efter att ha fått effektfärgen ilagd på "scenen" i Goldwell's monter (hade jag vetat det så hade jag nog inte tackat ja..., men är glad att jag gjorde det!). 


 


Resultatet blev sjukt bra i alla fall!


 


Lite smink skulle det så klart vara också :)


 


 


 


På lördagen hade jag helrakt hår...


 


...medan på söndagen så fick jag en "lock" i luggen och på sidan. Lite ovant att ha något för ögat :P


 


Kände mig superviktig där jag gick omkring med en speciell topp...


 



...och en sådan där superduperviktig bricka runt halsen!


 


 


 


En mycket rolig erfarenhet måste jag säga :) Något jag ALDRIG skulle ha gjort för bara ett år sedan! Men har börjar pusha mig själv lite mer att göra saker jag egentligen vill göra, så vem vet vad det blir härnäst ;)


(senare kommer tredje och sista delen från hårmässan!)


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards