Writergirl

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Kundkväll på Clarks

Av Jeanette - 29 maj 2013 22:07

Ikväll har jag varit på kundkväll på Clarks, en klädbutik här i Skövde. Mycket trevligt! Dessutom ett skönt avbrott i vardagen :)


Kvällen inleddes med lite bubbel och tilltugg. Allting var väldigt gott, men jag höll mig mest till jordgubbarna. Kan inte låta bli att tänka på att äta så bra som möjligt och jordgubbar är ju faktiskt riktigt gott också :) (alla bilder är tagna med min, inte superbra, mobilkamera, så ja ni får kvalité därefter)


 

Lite bubbel. Morotskaka, typ kladdkaka med grädde, jordgubbe och chokladhjärta. Jordgubbar doppade i choklad (fanns även utan).


Sedan blev det modevisning med massa fina kläder. Hade jag varit miljonär hade jag lätt kunnat köpt varenda plagg (Ja, förutom killkläderna då. Det har jag liksom ingen nytta av :P)! 


Köpte mig ett linne som jag spanat in ett tag och nu när det var 20% ikväll så var jag ju tvungen att slå till! I'm in love, typ :P


 

Inte världens bästa bild, men kommer säkert en när jag har den på mig sen ;) Den har i alla fall normal urringning, vilket inte syns här.

 

När man handlade så fick man en goodiebag och i den fick jag bland annat denna ursnygga mobilväska :)

 

 


Det var även utlottning (där alla vann något) och jag vann ett halsband med en klocka som jag inte hunnit (okey, orkat...) ta kort på än. Dock så kommer jag byta ut läderbandet (inte riktigt min stil) mot en kedja istället.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 21 januari 2015 15:30

Förra veckan så fick jag hem masken från H&M som jag beställt och naturligtvis var jag tvungen att ha ett litet photoshoot. Den här gången delar jag endast med mig av foton i gråskala. Kul med lite omväxling :)             (Kommentera gär...

Av Jeanette - 19 januari 2015 20:24


Nejdå, jag har inte glömt bort er! Det som verkligen är terapi när man mår kasst är att pyssla med saker man gillar, även om det tar emot. Idag till exempel så var jag i den lilla butiken med Panduro-prylar här i Skövde och köpte lite dekorplast. För...

Av Jeanette - 11 januari 2015 21:31


Jag har idag börjat ta ner allt som har med julen att göra. Har endast kvar att byta gardiner och att plocka isär julgranen och få ner alla grenar osv i lådan (en utmaning varje år), men allt pynt är i sina respektive lådor som blivit transporterade ...

Av Jeanette - 11 januari 2015 00:25

Som säkert ingen undgått så har stormen Egon dragit in under dagen. Vad passar inte bättre då än soffa, filt och senaste Beck-filmen, Familjen! För att toppa det hela så passar jag på att mysa till det lite extra med skenet från julgranen. Det gäller...

Av Jeanette - 5 januari 2015 22:53

Som kattägare så har jag mer eller mindre fått vänja mig vid tanken på att få ha den där katteplaren med hemskt tyg som inte alls passar in här hemma. Men så en dag så tänkte jag att "nej, varför ska jag stå ut med något bara för att jag har katt!" (...

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards