Writergirl

Alla inlägg under oktober 2014

Av Jeanette - 26 oktober 2014 20:00

Den här ligger extra varmt om hjärtat. Den är inte alls läskig men det är den allra första skräckfilmen jag sett. Jag var runt tio år och jag sov över hos min dåvarande bästa kompis.



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 26 oktober 2014 17:22

När jag gick hem från jobbet i morse så såg det nästan ut som om himlen brann. Vackert!


 


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 25 oktober 2014 19:01


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 24 oktober 2014 17:14

Jag brukar inte riktigt fira Halloween genom att gröpa ur pumpor, sätta upp en massa dekorationer eller klä ut mig (förutom ett par gånger) (det är inte så stort här i Sverige som det är i USA). Titta på skräckfilmer, å andra sidan, är något jag definitivt gör! Särskilt klassiker från 80-talet, som denna. Även om de inte alls är skrämmande, så sätter det ändå känslan av Halloween.



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 23 oktober 2014 18:46

 


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

Av Jeanette - 19 oktober 2014 20:27

Till min systers födelsedagspresent gjorde jag en "Spa i en burk" Att göra en present i en burk är en bra present för det är enkelt att ändra innehållet för att passa personen.


I burken jag gjorde:

Shampoo

Spraybalsam

Bubbelbad

Duschboll

Rakhyvel

Ansiktsmask x2

Choklad

 

 

 

(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

#present #diy #gördetsjälv #spa #skönhet 

Av Jeanette - 18 oktober 2014 18:11

Jag önskar att jag hade en modell att öva lite poträtt på men så länge så får det duga med att fota lite självpoträtt :)

 

     


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

#foto #självpoträtt

Av Jeanette - 7 oktober 2014 20:28

Idag har jag spenderat några timmar med mamma, syrran och min systerson Leon i Falköping. Vi var på Mössebergs djurpark och även om vädret inte var det bästa så var det några underbara timmar. Jag har den senaste tiden kännt det som att väggarna har kommit allt närmare hemma, så det här var precis vad jag behövde!


Utkikstornet.

                   


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )


#foto #bilder #djur #höst


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards