Writergirl

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Jeanette - 7 mars 2013 19:41

Är nu inne på dag 66 av min viktresa och jag fattar inte riktigt att det, trots fusk, har gått så pass bra som det har gjort! Att gå från att äta sött varje dag (i stort sett) till att minska rejält på det är inte det lättaste, men på något sätt (fråga mig inte hur) så har jag lyckats att bryta den vanan.


Den här dagen har det varit både bra och dåligt:


Dåligt: Blev en fika med pappa och då blev det en krämbulle. 


Bra: Började morgonen med 10 minuter på crosstrainern och för att kompensera lite för krämbullen så blev det ytterligare 15 minuter nu ikväll. 


Det känns riktigt bra att jag tog de där 15 minutrarna ikväll också. Kanske inte så mycket så sätt, men det är träning det med. En sak är säker. Jag SKA nå mitt mål! Det är bara frågan om när.

 

 


Av Jeanette - 7 mars 2013 16:35

Får man inte blommor så får man köpa det själv ;) Kände att jag förtjänade lite fint på bordet så köpte med mig lite tulpaner när jag var och handlade förut. Lila så klart (min favvofärg ju). 


 


 


Av Jeanette - 7 mars 2013 08:34

Började dagen med ett kort pass på crosstrainern. Blev bara 10 minuter för vill inte gå för hårt ut i början utan vill känna efter lite hur foten klarar det (stukade den för ett tag sen). I vilket fall som helst så känns det riktigt skönt att vara igång igen! 



   

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards