Writergirl

Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Sjukling

Av Jeanette - 24 april 2013 18:47

Fortfarande sjuk och riktigt trött på det... Men jag tror att jag kan jobba på fredag igen i alla fall, för idag var första feberfria dagen. Det går åt rätt håll! 



Träningssugen är jag också (som jag alltid blir när jag inte kan/får träna) och har riktigt bombaderat mig själv med avnitt av Biggest Loser USA för att komma i rätt stämning när det är dags att köra igen. Ska bli intressant att se vad vågen kommer stå på när jag väl är frisk för jag har i princip levt på nyponsoppa, popcorn och vindruvor. Inte det bästa men jag har varken matlust eller ork att fixa iordning någon riktig mat. En annan har inte lyxen att ha någon som pysslar om en när man är sjuk. 


Nu ska jag ta mig en kopp varm nyponsoppa... igen :P

 
 
Ingen bild

Emil

24 april 2013 22:01

Usch, sånt är jobbigt. Hoppas du kommer igång igen snart. Testade själv att köra en lite hårdare träning på cykel i helgen, och fick huvudvärk i flera dagar efteråt (lär nog inte vara sammankopplat, men det ger ju inte direkt mersmak). Såg dig förresten på "match", om du råkar se någon med en cykelbild gömd i profilen, *skratt*.

Jeanette

24 april 2013 22:56

Det hoppas jag med! Suger verkligen att vara sjuk, speciellt när man försöker komma igång med träningen på allvar.
Det beror ju lite på. Var det spänningshuvudvärk så kan det helt klart vara cyklingen som utlöste det iom att träning är avstressande å det är då huvudvärken kommer om man går omkring med spänningar.
Ja, jag fanns där under några timmar idag :P bestämde mig dock för att ta bort profilen då allting kostar. Var medlem på spraydate förut, men det har ju gått ihop med match nu... Så, nej, hann inte se någon med cykelbild i profilen :P

 
Ingen bild

Emil

25 april 2013 08:35

Hm. Svårt att säga vad huvudvärken kan komma sig av. Jag har inte direkt känt mig stressad. Är väl mitt rockstjärneliv som tar ut sin tribut (eller ja, kanske inte).

Ja, dom är ockrare på dejtingsajter. Först får man betala för att göra något annat än titta på profiler, sen kostar det extra för att kunna kontakta såna som inte betalar själva. Och då är det ändå knappt några tjejer i dom här trakterna (Skövde) som är aktiva på "match". Så, det känns knappast värt det för mig. Men det finns några knep man kan ta till för att se vilka som besöker ens profil utan att behöva betala (användar-id står i själva url'en som man får epostat till sig).

Jeanette

25 april 2013 10:30

Fast man kan ju gå omkring med spänningar utan att var medveten om det.

Ja, det är sjukt egentligen att man ska behöva betala. Har letat mig till Happypancake men vet inte om jag är så jätteförtjust i den sidan. Jaså, så du är också från Skövde :) Man vet aldrig vad det är för några som är inne här å kikar. Aha, ja, det var ju ett smart tips! När jag var medlem på match för några år sedan försökte jag hinta om bloggen i min presentation å skrev att jag hade gratis medlemsskap, men det var aldrig nån som fattade :P Eller så läste dom inte ens presentationen.

 
Ingen bild

Emil

25 april 2013 14:41

(Jo, har en liten håla i Havstena som jag kryper in i) Har inte hört talas om det stället. Får väl ta en titt om jag orkar i helgen. Hm. Mycket konstigt folk på nätet, och jag då såklart, *skratt*

Jeanette

25 april 2013 15:18

Jaha, jag bor på andra sidan elins jag :P
Hade inte jag heller förens en bekant berättade om den sidan. Ingen ren dejtingsida utan även om man är ute efter vänskap.
Haha, sant :P

 
Ingen bild

Emil

25 april 2013 19:20

Kul :)

Jag har redan lagt till mig själv på Happypancake. Ser ut som det är mer aktivitet där än många betalställen. Får väl skicka ett meddelande och hälsa när jag inte längre är "Osynlig" (väntar på godkännande av smeknamn).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 21 januari 2015 15:30

Förra veckan så fick jag hem masken från H&M som jag beställt och naturligtvis var jag tvungen att ha ett litet photoshoot. Den här gången delar jag endast med mig av foton i gråskala. Kul med lite omväxling :)             (Kommentera gär...

Av Jeanette - 19 januari 2015 20:24


Nejdå, jag har inte glömt bort er! Det som verkligen är terapi när man mår kasst är att pyssla med saker man gillar, även om det tar emot. Idag till exempel så var jag i den lilla butiken med Panduro-prylar här i Skövde och köpte lite dekorplast. För...

Av Jeanette - 11 januari 2015 21:31


Jag har idag börjat ta ner allt som har med julen att göra. Har endast kvar att byta gardiner och att plocka isär julgranen och få ner alla grenar osv i lådan (en utmaning varje år), men allt pynt är i sina respektive lådor som blivit transporterade ...

Av Jeanette - 11 januari 2015 00:25

Som säkert ingen undgått så har stormen Egon dragit in under dagen. Vad passar inte bättre då än soffa, filt och senaste Beck-filmen, Familjen! För att toppa det hela så passar jag på att mysa till det lite extra med skenet från julgranen. Det gäller...

Av Jeanette - 5 januari 2015 22:53

Som kattägare så har jag mer eller mindre fått vänja mig vid tanken på att få ha den där katteplaren med hemskt tyg som inte alls passar in här hemma. Men så en dag så tänkte jag att "nej, varför ska jag stå ut med något bara för att jag har katt!" (...

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards