Writergirl

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jeanette - 1 oktober 2012 12:32

Jag somnade någonstans mellan halv fem och fem i natt (i morse kanske är rätt ord...). Hade rejäl halsbränna och ont i huvudet. Var något jävulskt! Inte så illa med huvudet egentligen, men halsbrännan, visste knappt vart jag skulle ta vägen...


Kändes som att jag skulle få en hjärtinfarkt (kan föreställa mig hur det känns), det bara sprängde i bröstet på mig. Tog en tablett. Hjälpte inte. Tog en till (man kan ta upp till två). Ingen skillnad nu heller. Som tur var hade jag lite Gaviscon kvar (flytande "krita" (smakar det) som lägger sig som ett lock i magen). Äntligen började det hända något! Sakta med säkert blev det bättre och bättre. 


Säga vad man vill om smaken, men i dessa lägen är Gaviscon ta mig tusan en räddare i nöden!


 


  .




Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards