Writergirl

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jeanette - 4 augusti 2012 22:21

Det är otroligt hur mycket man samlar på sig egentligen. Förra helgen så gick jag igenom mina spargrejer och slängde en del, men mycket är fortfarande kvar. 
 
Emil var min stora favorit när jag var liten, vilket tydligt syns på den här boken. Man kan väl lugnt säga att den är välläst...
 
 
 
Fortsätter på Astrid Lindgren-temat... Under ett av mina två besök på Astrid Lindgrens Värld så köpte jag denna i sockerdricksträdet.
 
 
 
När jag gick i lekis (tror jag det var) (eller nollan som det nu heter), så fick man göra lite pyssel. Två saker från då har jag sparat och det är denna tomten och kycklingen. Visst är de fina :P 
 
 
 
Mina första glasögon ligger i en av sparlådorna (ja, jag har mer än en sparlåda...) 
 
 
 
Som ni ser har jag alltid varit perfekt (nejdå, inte ironi alls :P). Usch, minns så väl mellanstadiet då lärarna tjatade på en att man skulle skriva skrivstil för att man var tvungen att göra det på högstadiet. Yeah, right!
 
 
 
 
Var inget vidare på att rita då heller :P (ja, ni ser, inte perfekt alls :P)
 
 
 
Herregud, säger jag bara! Tur man har lite bättre klädstil numera :P Det var på den tiden då man fick vara barn och inte värsta fashionistorna. Jag som sitter längst fram, i fall att ni undrar. Tror det kan vara taget när jag gick i fyran. Eller trean är det nog förresten.
 
 
 
 
Har ni mycket sparat från barndomen? Jag har alldeles för mycket!
 
 

Av Jeanette - 2 augusti 2012 14:48

Igår när jag gick hem från jobbet var det en jättefin fullmåne och som tur var hade jag kameran liggandes i väskan så jag kunde ta ett par bilder.

 

 

 

 

Jag är vanligtvis inte så förtjust i suddiga bilder men ibland kan det bli riktigt bra ändå.

 

 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards