Writergirl

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Jeanette - 19 januari 2015 20:24

Nejdå, jag har inte glömt bort er! Det som verkligen är terapi när man mår kasst är att pyssla med saker man gillar, även om det tar emot. Idag till exempel så var jag i den lilla butiken med Panduro-prylar här i Skövde och köpte lite dekorplast. Första gången jag håller på med sådant så var lite nervös för att jag skulle sabba allting, men det var faktiskt superenkelt!


Jag valde att en dekorplast med marmor att ha ovanpå mina två byråer. Love, love, love it! Det som nu måste göras är att byta knopparna och att få ordning ovanpå byrån. Därför får ni just nu bara ett smakprov.


 


(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> )    

 

#marmor #dekorplast #shopping #inredning #diy #föreochefter

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards