Writergirl

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Jeanette - 4 januari 2015 18:36

Nyår för mig blev väldigt lugnt. Jag har jobbat varenda nyår de senaste 7 åren, så att nu helt plötsligt vara ledig kändes lite konstigt. Eftersom jag inte firat nyår på så länge så visste jag inte vad jag skulle göra och hade inte ork till något firande heller faktiskt. Det var därför meningen att jag bara skulle krypa ner i soffan och kolla på film, men lite hastigt och lustigt så blev det ändå lite firande hemma hos syrran och hennes sambo då de var hemma med en sjuk Leon. 


Det blev en lugn kväll med pyssel med modellera. Blev jag och syrran som pysslade mer än Leon, haha. Sedan blev det lite gottit att äta och dricka, skåla in tolv-slaget och titta på fyrverkerierna.


 


(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> )    

 

#nyår #mittnyår #foto


Av Jeanette - 4 januari 2015 16:36

Bestämde mig att det var dags att testa en dag utan bandaget (stukade foten när jag trillade ner för en trappa för några veckor sedan). Naturligtvis så passade jag på att invika mina nya skor jag köpte strax innan stukningen. Det var en lycka att få ha på sig ett par andra skor för en gångs skull! Även om det så bara var den lilla biten till apotket. Yes, förkylningen och febern håller i sig.


 


(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> )    

 

#shopping #skor #mode

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards