Writergirl

Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Jeanette - 29 augusti 2014 15:47

Den här veckan har jag (trots att jag egentligen behövt vila efter förkylningen...) varit på inredningsjakt. Har bland annat letat tavlor och kuddar och sen blev det lite annat också.


Ville ha något som lyste upp på ena byrån och kom fram till att en lykta skulle vara perfekt nu under hösten och vintern. Tre ljusstakar i olika höjder blev det till det ena soffbordet. "Duken" är för övrigt en bordstablett. Ett tips om man har små bord :)

  

Jag har gått över till lite mer industiell stil hemma. Eller rättare sagt en touch av det här och där. När jag såg den här tavlan så var det nog nästan kärlek vid första ögonkastet. Jag var egentligen inte ute efter någon tavla just då utan kuddar hade högsta prioritet så därför köpte jag den inte, men jag kunde inte släppa den så nästa dag gick jag tillbaka och nu hänger den här hemma.

  

Behövde något över sängen, så tyckte att denna världskarta passade bra. Tavla nummer två var inte lika planerad men jag hade tänkt något med text till köket och när jag såg denna så tyckte jag att den passade mig perfekt! Dock så får jag se om den får hänga kvar på väggen eller om den får stå lutad på en av tavelhyllorna som ska upp i köket.

     

Vad gäller kuddar till sängen så har jag haft sådan beslutsångest. Igår fick jag till och med huvudvärk av allt funderande över kuddar! Jag har vetat på ett ungefär hur jag vill ha det, men det gäller ju att hitta några som passar ihop också. Säger bara det: kuddar är en hel vetenskap att få till men skam den som ger sig!


(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> )

 

#inredning #shopping #tavla #kuddar #säng #sovrum #vardagsrum #kök #lykta #ljusstakar #design 

Av Jeanette - 29 augusti 2014 15:39

Det har varit tyst här en dryg vecka och anledningen till det är att jag har varit sjuk och sen har all min energi gått åt till att greja hemma. Vet inte hur många inredningsbutiker jag har varit inne den här veckan!  


Känner att jag fortfarande har rester kvar av förkylningen i kroppen för jag har inte mycket energi (kämpar ändå på med en massa fast jag borde vila...), men jag är i alla fall på bättringsvägen, så det är ju ändå positivt. 


Kommer snart drösa på med en massa shoppingbilder ;)


 


(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> )

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards