Writergirl

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Jeanette - 7 augusti 2014 21:11

  

(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> )

 

#ord #citat #wisdom

Av Jeanette - 7 augusti 2014 19:26

Var i behov av ett par nya skor som jag kan även nu under sommaren när det är dåligt väder eftersom de jag har läcker in. Inte så roligt när det regnar kanske... Det fick därför bli en liten skojakt på Elins Espland och detta var faktiskt det första paret jag provade. Sådan tur har jag aldrig!


  


Förutom ett par nya skor så "råkade" det bli ett linne med och jag tyckte att detta passade mig ;)


 


(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> )

 


#shopping #mode #skor #linne #selfie

Me

Av Jeanette - 7 augusti 2014 12:50

Sedan jag blev blond så har det inte blivit något fotande med kamera. Det är bara några enstaka bilder har tagits med mobilen och det är ju inte alls samma sak! Därför fick det bli en lite fotosession idag. Först medan håret fortfarande var vått efter duschen och sedan när håret var fixat.


  

                      


(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> ) 

 

#foto #selfie 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards