Writergirl

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Jeanette - 4 augusti 2014 08:00

Efter jobbet i fredag och på lördagen så rände jag runt på stan i jakt på inredning till min nya arbetshörna. Trots att jag inte hittade allt jag skulle så är jag supernöjd med resultatet. Det är inte alltid att bilden man har i huvudet blir lika bra i verkligheten men det blev faktiskt bättre!


 

Köpte ett armeringsnät för golv på Byggmax som jag satte upp på väggen. Sååå snyggt tycker jag! Det omgjorda sortimenskåpet får agera förvaring till pennor och annat smått och gott. De fina smålådorna köptes på Rusta. Vem har sagt att förvaring behöver vara tråkig :)

 


Det enda som kommer ändras så småning om är att hitta en annan stol och en lampa som ska stå på skrivbordet. Kudden däremot är speciellt köpt för att passa in med resten. Den är från Hem & Hobby och jag älskar den!


 


(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> ) 


#inredning #makeover #arbetsplats 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards