Writergirl

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Jeanette - 25 april 2014 23:23

Idag har det varit en dag då jag helst hade velat dra täcket över huvudet om det inte hade varit för syrran och Leon. Hängde med dom och handlade på Maxi, så blev att jag kom bort till dom sen och käkade pizza med dom. Eftersom jag inte äter en hel pizza så delade jag med Leon vilket resulterade i att jag var förste skärare åt honom. Var knappt att jag själv hann äta, haha. 


 


Förutom pizza så blev det lite lekande med Leon medan syrran var och hämtade pizzorna och även lite soffmys framför Nicke nyfiken. Vet inte vem som var mest inne i tittandet, jag eller Leon, haha. 


En selfie hann jag med också när jag satt i soffan ;) Kan tillägga att detta är den enda bilden där det inte ser ut som att jag inte sovit på en vecka... Allergin är inte att leka med just nu, så är betydligt tröttare än vanligt.


 


(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> om du gillar inlägget :))


Av Jeanette - 25 april 2014 20:21

Igår gick jag hårt ut med gruppass på gymmet. 


Pass 1: Mage/Rygg 30 min

Var riktigt tufft och det kändes rejält i magmusklerna kan jag säga! Men det var välbehövligt så det blir defintivt fler pass.


 


Pass 2: Dance Fever Funk 30 min

Roligt men svårt för en annan som har dålig koordination. Kommer nog dock testa fler gånger!



Pass 3: Yoga 30 min

Kände en viss stress under passet för att det gick sakta, men ett tydligt tecken på att detta är ett pass jag behöver! 


 


Mellan pass 2 och 3 så hade jag en halvtimme att ta dö på och ca 12 av dem spenderades på löpbandet med en powerwalk. Behöver jag tillägga att det var en väldigt trött tjej som promenerade hem efter sista passet? Förresten så kommer det inlägg om Dance Fever Funk och Yoga, så håll utkik om du är nyfiken.


(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> om du gillar inlägget :))

 

#träning #hälsa #dans #yoga 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards