Writergirl

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Jeanette - 7 januari 2014 16:51

Jag har nätt och jämnt fått bort alla limrester från fingertopparna. Har nämligen suttit med ett riktigt pilljobb på eftermiddagen; att limma fast fjädrar på en lampskärm. Krävs lite tålamod men jag är verkligen jättenöjd med resultatet. Tyvärr så räckte inte fjädrarna riktigt så hoppas det kommit in mer annars funkar är det inget som syns om skärmen är vänd åt rätt håll som tur är.


Detta behöver du:

En rejäl hög med fjädrar i valfri färg (jag valde vita)

Lim (Karlssons universalklister använde jag)

En lampskärm i valfri färg (jag valde en lila)

En dos tålamod ;)

 


#diy #pyssel #kreativ #inredning #görasjälv

Av Jeanette - 7 januari 2014 10:18

Ska börja med att lägga upp (dagligen ev.) 5 favoriter av t.ex "färger". Varje dag är det något nytt och är det någon som kommer på något bra så hojta gärna till! :)


Idag är det: TV-serier 


För er som följt mig ett tag vet vilken serie-junky jag är så detta är inte lätt! Så för att göra det lite lättare så delar jag in det i serier som slutat gå och serier som fortfarande sänds.


• Sex and the City

• Vänner

• Förhäxad

• Buffy the Vampire Slayer

• CSI New York 

 


• Grey's Anatomy

• CSI

• The Big Bang Theory

• Elementery

• Pretty Little Liars

 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards