Writergirl

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Jeanette - 16 maj 2013 21:15

Något som jag tycker är riktigt gott en varm dag är en smarrig smoothie. Ikväll festade jag till det lite och hade i färska jordgubbar :)


 

Av Jeanette - 16 maj 2013 18:14

Något som jag brottats med sedan jag gick upp drygt 17 kg (ganska fort dessutom) är min spegelbild. Inte bara rent fysiskt att jag blivit större utan att jag inte kände igen mig själv längre. Bilden i mitt huvud var den samma som när jag var smal, så det stämde liksom inte med spegelbilden. 


Nu är det nästan motsatt problem. Jag vet ju att jag gått ner i vikt och visst ser jag en viss skillnad men det först när jag går tillbaka och tittar på bilder som jag ser hur mycket. Börjar i alla fall att känna igen bilden igen som tittar tillbaka på mig i spegeln och jag vet att det har ändrat sättet jag ser på mig själv. Jag mår bättre och jag känner att jag är på väg tillbaka. 


Nu är det svårt att förstå att jag såg ut som jag gjorde för bara ett drygt år sedan. Samtidigt så är det helt sjukt hur långt jag kommit, även om det är en bit kvar!


 

Av Jeanette - 16 maj 2013 14:56

Vädret här i Skövde är helt fantastiskt idag. Visst, det blåser lite, men varmt och gött är det :) Jag, syrran och hennes lille son har spenderat ett par timmar ute i det härliga vädret på en filt i gräset. Underbart!


 


 


Passade på att köpa med mig lite jordgubbar när vi gick förbi torget, men de flesta slank ner när vi satt och gottade oss i solen :P


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards