Writergirl

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Jeanette - 10 maj 2013 21:10

Något som verkligen motiverar och som jag kan rekommendera ALLA som gå ner i vikt (en hälsosam vikt så klart) är foton, foton och åter foton. Ta foton när du börjar, både från sidan och framifrån, så att du har något att utgå ifrån. Många tar sedan bara efter-bildet och det ska man så klart också göra, men jag rekommenderar att även ta foton under tiden.

 

Jag till exempel kommer att ta foton vid varje 5 kg jag går ner. Anledningen är att oftast så ser du bara vad som händer på vågen och måttbanden men när du tittar dig i spegeln så tycker du att inget direkt har hänt. Därför är det bra att kunna gå tillbaka även under tiden och se de framsteg du faktiskt gör!

 

Detta är så klart även bra att göra om man har ett träningsmål för att se framsteg.

 

 

Av Jeanette - 10 maj 2013 17:39

Idag har det varit ett fantastisk underbar väder. Lite, lite kyliga vindar emellanåt men när till och med jag (som är frusen av mig) kan gå utan jacka då är det varmt :)


 


Fick med mig syrran och Leon på en promenad ner till stan. Där var vi inne en sväng på Telia och Indiska. De sålde jordgubbar på torget så det handlades det så klart (ni kanske räknat ut vid det här laget att jag är galen i det...)! 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards