Writergirl

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Jeanette - 2 maj 2013 21:41

Eftersom jag var ledig idag så passade jag på att greja lite här hemma. Köpte mig några nya kuddar till soffan (ful som stryk, men jäkligt skön att sitta i :P) så fixade med soffhörnan lite grann och även min walk-in-closet. Inte klar med allt än, men en liten bit på vägen.


 


 


Nya dukarna/tabletterna lades på soffborden.


 


Spegeln som tidigare hängde i hallen fick en ny plats inne i garderoben :) Även fårskinnsmattan hamnade där.


 


Pallen fick agera bord till jag köpt en byrå och där hamnade bland annat smyckesträdet.


 


Av Jeanette - 2 maj 2013 19:42

Jag har precis gjort något som är totalt utanför mitt beteendemönster. Jag kom hem utan något "gottit" att äta ikväll! Bestämde mig ju för att fuska idag eftersom Let's Dance är redan ikväll, men när jag väl stod i affären med världens beslutsångest för vad jag skulle välja, så insåg jag att jag var inte ens sugen. I vanliga fall skulle jag ha köpt något ändå (jag hade ju bestämt mig för att fuska idag), men varför tvinga sig själv att ta den där fuskdagen när man lika gärna kan ta den en annan dag? En dag då man faktiskt ÄR sugen på något!


 

Av Jeanette - 2 maj 2013 19:00

Man vet att det är vår när man kan ha på sig skinnjackan (som i år sitter betydligt bättre än i höstas :)) utan att frysa halvt ihjäl :D Helt underbart väder idag och inte nog med det så är jag ledig. Tycker jag förmodligen är mindre roligt när jag går på helgen imorgon, haha. 


Eftersom det är Let's Dance redan ikväll så tar jag min fuskdag idag istället, så därför blir det en liten promenad till Maxi.


  

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards