Writergirl

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Jeanette - 24 mars 2013 21:10

Mellanmål är något jag tycker är väldigt svårt och jag tycker att det är något som ska gå fort att fixa iordning. Har nog faktiskt det perfekta mellanmålet som uppfyller det. Riktigt gott är det också!


  • ca 2 rågade matskedar kvarg (använd en vanlig matsked inte måttet)
  • valfria bär, ca 1 dl (tinade bär, ca 3/4 dl)
  • krossade nötter (jag valde valnöt), ca två stycken
  • ev. lite, lite (ca ett kryddmått) honung om man tycker det är lte surt

Av Jeanette - 24 mars 2013 19:41

Seg dag idag. Väldigt seg dag. Jobbat helg  och då brukar jag vara lite trött efteråt och nu ännu mer i och med förkylningen. Det som ändå är positivt är att nu kan den jäkeln bryta ut för nu är jag ledig i några dagar, haha. Vill ju träna också och det kan jag inte! 


Dessutom en jäkla mensvärk som tycks gilla mig på tok för mycket och sjukt sugen på sött och fet mat är jag också. Vad gör jag då? Jo, tar mig en fuskdag då jag tycker synd om mig själv, käkar ostbågar och dricker cola zero. Jag säger bara det; ni killar har det jäkligt bra som slipper sådan här skit. Livet är tufft för oss tjejer!

 

 

 

 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards