Writergirl

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Jeanette - 12 februari 2013 20:33

I stort sett varenda morgon och kväll så hinner jag knappt mer än att öppna badrumsskåpet och trycka ut tandkrämen förens Akilles tagit plats i badkaret...


 

Komsi, komsi vattnet...


 

Kom igen nu då matte...


 

Äntligen har hon fattat vinken den där människan...


 

Mmm, MYCKET godare än i den där skålen i köket!

 

Ja, vad ska man säga? Min gosekille har sina idéer, haha.


 


Av Jeanette - 12 februari 2013 17:38

Eftersom det är semledagen idag (eller fettisdagen som en del säger), så bestämde jag mig för att detta helt enkelt fick bli min fuskdag den här veckan. 


Har spenderat några timmar med syrran och Leon. Hjälpt henne att färga håret och så bjöd jag på lite fika. Semla så klart, dagen till ära!


 


Leon fick dock nöja sig utan semla i år ;)


 


 



Av Jeanette - 12 februari 2013 11:50

Efter förra veckans praktfiasko så var det mer nervöst än annars att ställa sig på vågen i morse. Sekunderna innan siffran dök upp på den lilla displayen kändes förmodligen längre än det egentligen var. Woohoo! -1,7kg :D Inte nog med att jag gått ner de 1,4 kg som jag hade gått upp vid förra invägningen, jag har även gått ner ytterligare 0,3 kg! Nu kan jag andas ut för stunden. Ja, tills nästa invägning, haha. Midjemåttet hade minskat 1 cm sedan jag sist mätte mig (missade förra veckan annars hade det varit mer) :)


 


Startvikt v. 1: 80,0 kg

Invägning v. 2: 78,5 kg   (-1,5 kg)

Invägning v. 3: 77,7 kg   (-0,8kg)

Invägning v.4: mensvecka

Invägning v. 5: 77,3 kg   (-0,4 kg)

Invägning v. 6: 78,7 kg   (+1,4 kg)

Invägning v. 7: 77,0 kg   (-1,7 kg)

Sammanlagd viktminskning: 3 kg

 

Midjemått v. 1: 93,5 cm

Midjemått v. 2: 91,5 cm   (-2 cm)

Midjemått v. 3: 90,5 cm   (-1 cm)

Midjemått v. 4: mensvecka

Midjemått v. 5: 90 cm   (-0,5 cm)

Midjemått v. 6: ?

Midjemått v. 7: 89 cm   (-1 cm)

Total minskning: 4,5 cm

 

Känns så skönt! Som att jag fått upprättelse för mig själv på ett sätt. Nu är det bara att fortsätta på samma bana!


 



 


Av Jeanette - 12 februari 2013 09:28

God morgon! Ska alldeles strax ställa mig på vågen här... Sjukt nervöst! Återkommer med rapport senare så klart. Efter det blir det frukost och försöka hinna med lite grejande innan jag ska hjälpa syrran med att slänga i lite färg i hennes hår. 


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards