Writergirl

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Jeanette - 8 februari 2013 22:21

Även den här dagen har gått bra. Inget fusk här inte :) Känns faktiskt riktigt bra just nu och faktiskt inget direkt sug efter något onyttigt heller. Hoppas, hoppas det håller i sig! 


Vad gäller det här med att inte äta efter klockan 19, så var jag tvungen att göra det idag (trots att min fuskdag är först imorgon). Saken är den att jag alltid är riktigt hungrig när jag jobbat kväll, så fick helt enkelt bli en liten omelett när jag kom hem.


 


 


Av Jeanette - 8 februari 2013 15:15

Igår var jag och hämtade mina pärlor jag köpt. Love, love, love de silvriga med hålmönster :) De andra är lite mindre pärlor som är perfekt att ha emellan.


 


 


 


Av Jeanette - 8 februari 2013 14:12

Blev en improviserad lunch idag, vilket jag aldrig gör annars. Matlagning är tyvärr ingen talang jag har så kör efter recept ungefär 9 av 10 gånger... Men denna gången blev det något helt nytt. En köttfärsgratäng med några körsbärstomater vid sidan om och så klart ett stort glas vatten. Klart godkänt :)


 


 


Av Jeanette - 8 februari 2013 10:16

God morgon! Ställde klockan på nio igår och när den ringde så var det bara att gå upp. Fast trött var jag det erkänner jag. Självklart började jag dagen med en hälsosam frukost á la havregrynsgröt, ett kokt ägg och till det en kopp te (grönt så klart!). Bättre start på dagen går nog inte att få :)


 


 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards