Writergirl

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Jeanette - 7 februari 2013 20:31

"Vad nu", kanske ni tänker nu? "Skrev hon inte om det igår"? Jodå, det gjorde jag. Än är jag inte senil ;) Tänkte att jag skulle bli lite flitigare med att uppdatera om hur det går. Vare sig det gäller fram- och motgångar.


Ännu en bra dag snart över. Inget onyttigt idag heller och inte åt jag efter klockan 19 heller. Yaay, me! Jag har till och med stått och gjort lite müsli nu ikväll, så jag har till jobbet. Det är svårt tycker jag annars att veta vad man ska ta med sig som frukost/kvällsmat, men lite nyttig müsli, yoghurt och en frukt funkar utmärkt. Visst hade det varit gott med något ägg också, men inte direkt så att jag ställer mig och fixar det så får bli när jag är ledig eller jobbar kväll istället. Receptet till müslin hittar ni här.


 


 


Av Jeanette - 7 februari 2013 17:16

Idag skulle jag bara förbi syrran en snabb sväng. Ja, den snabbvisiten blev 5,5 timme... Men trevligt var det i alla fall :) Blev bjuden på nyttiga våfflor också med grädde och bär till det. Inte helt fel kan jag säga! 


 


 


 

Av Jeanette - 7 februari 2013 09:38

Kom en del snö igår och i natt har det fortsatt... Okey, jag är trött på vintern nu och vill ha vår, men det bara att inse att vintern inte är över än på en månad minst så då föredrar jag ändå snö framför bar backe. Så länge det inte är slaskigt!


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards