Writergirl

Alla inlägg under december 2012

Av Jeanette - 26 december 2012 15:02

Nu till tredje och sista delen, nämligen julklapparna.


Började morgonen med att öppna det fina paketet jag fått av Ida (med order om att det inte fick öppnas innan julafton :P). Var dessa fina örhängen som jag önskat mig.


 


Sen efter Kalle så var det ju dags att öppna alla fina julklappar som tomten lämnat under granen ;) 


Av mamma fick denna jättefina ring och en pimpsten (som jag letat ihjäl mig efter!).



   


Fick även dessa fina fönsterlampor till köket av mamma. Mormor hade köpt ramar så nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska ha i dem och göra plats för dem.


   


Av Michaela, Jimmi och Leon fick jag ett smyckesträd (som jag önskat mig huuuur läääänge som helst!) och ett par saxar (litet internskämt kan man säga :P).


   


Mycket nöjd med mina julklappar :)


 


Av Jeanette - 25 december 2012 21:37

Så här såg det ut när jag gick iväg i morse för att äta julfrukost med syrran och brorsan.


 


 


 


 


 


Allmänt · Foto · Jul
Av Jeanette - 25 december 2012 19:24

Nu blir det lite av en bildbomb igen från julafton (bilder på julklapparna kommer senare). Har inte orkat redigera än (är maaaassor med bilder att gå igenom!), så det får ni ha överseende med ;)


 


 


Så klart spelades det paketleken och detta fick jag till slut ta med mig hem!



 


 


 


Leon fick så klart mest paket av alla, men han verkade inte riktigt förstå att allt var till honom ;)


 


Min fina mamma   


 


Mormor och Monica.


 


Michaela och Leon.


 


Jimmi och Leon.


 


Jag och min fina syster Michaela   


 



Jag och min fina bror Johan   


  


 


Av Jeanette - 24 december 2012 23:45

Ja, inte magen efter all julmat faktiskt :P Utan min stackars fot som jag stukade igår... :( Ser ju ut att tillhöra två olika människor!


 


 

Av Jeanette - 24 december 2012 22:46

Blev en lugn och mysig julafton hos syrran och hennes familj. Mamma, brorsan, mormor och Monica var också där och firade jul. Orkar inte lägga upp allt nu, så delar upp det lite...


Först ut var det lite god julmat. På senaste år har jag lärt mig att ta lagom mycket. Bättre att ta om (vilken jag alltid gör, haha) ;) 


 


 


Efter det var det lagom att kolla på Kalle. Ingen jul utan det ju!


 


Direkt efter det blev det julklappsutdelning :)


  


Ja, jag fick några paket jag också, så måste varit snäll i år också ;) Vad jag fick får ni se imorgon.


 



   



Av Jeanette - 24 december 2012 09:10

Klart jag måste lägga upp dagens outfit nu när man är fixad och allt :) Jag är i princip klar, drygt 2,5 timme innan jag ska iväg, haha. Blir nog att titta på en julfilm i väntan på att tiden ska gå :)


 


Klänning - Halens

Spetskavaj - H&M

Strumpbyxor - H&M


 


I all hast glömde jag ta på mig smycken, så på med dem och mer foton :)


 


Örhängen - julklapp, så vet ej

Ring 1 - H&M

RIng 2 - Dodi design

Nagellack - H&M


 


 


 


Av Jeanette - 24 december 2012 07:30

Först vill jag börja med att önska alla mina underbara läsare en riktigt GOD JUL! Hoppas ni får en riktigt mysig jul med era nära och kära.


Det här är en film som jag alltid ser varje jul :)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


First of all I want to start by wishing all my wonderful readers a MERRY CHRISTMAS! Hope you have a really cozy Christmas with your loved ones.

 

This is a movie that I always watch every Christmas :)


 


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

(Please comment or Like to the right :) -->)


Av Jeanette - 24 december 2012 00:38

Kom hem för en dryg halvtimme sedan. Har ju varit och haft uppesittarkväll hos syrran och henns familj. Ska strax gå och lägga mig, men först ett litet inlägg :)


Om jag vann? Nej, det gjorde jag tyvärr inte (om jag nu inte sitter på någon supervinst som jag missat...). Var inte ens nära...


 


Första skinkmackan är alltid godast :) Mmmm...


 



Lite tända ljus så här på fjärde advent.


 


Jag hade med mig lite Ris á la malta och saftsoppa. Var lite ironisk där för hade gjort så mycket att det räcker till frukost imorgon... till oss alla tre!


 


Leon tyckte det var jättekul att stå upp och kämpade som bara den :P


 


 



Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards