Writergirl

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Jeanette - 27 september 2012 22:38




Löning idag! Alltid lika skönt när pengarna trillar in på kontot. Önskar bara att de kunde stanna där lite längre...


Hyran ska betalas... elen... studielån... försäkringar (min egen och kattens)... mobilen... bredbandet... gymmet (som jag inte utnyttjat på läääänge... skärpning nu för faan!)... frisktandvård... H&M... Halens... Inte nog med det, så ska det storhandlas. Där flög det ytterligare pengar iväg... Visst är det gött med löning, men samtidigt rätt deprimerande när man tänker efter i och med att större delen försvinner lika fort som den kommit in på kontot...


Meeeen... lika glad för det är jag, men gladast  är nog räven! Okey, tror det är någon här som börjar bli lite övertrött...




 


 



Av Jeanette - 27 september 2012 18:29

Jag har ju totalt glömt att visa resultatet av tisdagens shoppingrunda med Angelica. Ni får ju påminna en virrpanna som jag ;)


Två blanka leggings (med lite skinnkänsla) blev det på BikBok. Kostade endast 99 kr och det ena paret fick jag dessutom för halva priset för att det var en lite fläck på som knappt syns ens (om man inte står och typ tokstirrar på mina ben :P). Ibland ska man ha tur!


 


På BikBok blev det även två par supersköna linnen som man nu fick billigare när man handlade för minst 100 kr. Nästan så jag funderar på att gå dit en vända till för att kunna köpa mig ett par till! (det vänstra linnet ska vara mer åt det blåa hållet än vad som syns på bilden)


 


Dessa örhängen från MQ blev jag typ kär i, såååå snygga! De var inte dyra heller (som allt annat på MQ) utan faktiskt under 100-lappen. Det klart jag var "tvungen" att köpa dem...




Nu riktigt längtar jag tills lördag då jag ska inviga örhängen och leggings. Eller ja, som om jag inte gjorde det innan! Helt sjukt att jag ens vet vad jag ska ha på mig. Jag som brukar irra runt med lite smått panik för att jag "inte har något att ha på mig"...


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards