Writergirl

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Jeanette - 22 september 2012 18:17

Move in with me, pleeeeease! 


 


 

Av Jeanette - 22 september 2012 16:12

Ja, som ni kanske kunde räkna ut på rubriken så regnar det i Skövde idag. Suck! Jag vill ha sol! Nu! , nu har jag bestämt det! ;)


Har varit iväg en sväng på ett lite oplanerat besök hos Michaela, Jimmi och Leon för syrran behövde värktabletter. Pappa och mormor dök upp strax efter jag kom så då blev det fika. Ibland kommer man allt bra lägligt ;)


På vägen hem blev det en sväng förbi Elins Esplanad där jag sprang in på H&M och köpte mig en Liquid eyeliner (min första någonsin, det ni! ;)).


    


Blev även en sväng in på Maxi för att köpa lite gott till ikväll och så något snabbt till middag eftersom jag missade lunchen också (inte bra, jag vet!).


 

Av Jeanette - 22 september 2012 10:15

Ingen sol idag och det har regnat (ja, jag var tvungen att resa mig från soffan och titta efter...). Nu får det vara nog med busvädret. Jag vill ju ha det där fina höstvädret när solen skiner och det inte är någon tvekan om att man kan ha skinnjackan på sig! Nu får man nog nästan gå över till en tjockare jacka om man ska ge sig ut... Gillas inte!


Dags för frukost i form av ett glas o'boy och ett tunnbröd med ost innan man kan ta sig an dagen. Ja, jag äter faktiskt mitt tunnbröd som på bilden, inte ett dugg konstigt...


 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards