Writergirl

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Jeanette - 17 september 2012 19:39

 

Av Jeanette - 17 september 2012 17:36

Äntligen har jag fått tummen ur och lagt in fotona på nya garderoben (det är ju jättejobbigt verkligen att sätta i minneskortet i datorn...!). 


Har inte riktigt fått till dörrarna, men vad gör det! Inget jag stör mig på i alla fall, haha. Två av de stora kartongerna innehåller kläder som jag ska komma i så småning om...


 


Var sak på sin plats är numera ett måste i min garderob. Några få skor fick plats, men resten fick stanna kvar i den andra garderoben. Velade lite om hur jag skulle ha det; färgkordinerat eller efter typ av plagg. Valde till slut det senare för det är trots allt lättare att hitta. I alla fall för mig!


 


Ordning och reda, pengar på fredag! Yeah, I wish! Ja, vad gäller det senare då... Men nu kom jag ifrån ämnet lite. Var sak har fått sin plats i respektive högar. Allt fick dock inte plats (hade behövt ett extra hyllplan), så träningskläderna fick stanna kvar i den andra garderoben.


 


Var lite ovant minst sagt i början. Blev många onödiga vändor till gamla garderoben på ren rutin, men får se det som extra motion, haha. I vilket fall som helst så är jag sjukt nöjd. Kan nästan sparka mig själv för att jag inte köpte en tidigare! 


Vad tycker ni? Hiss eller diss?

 

 




Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards