Writergirl

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Jeanette - 13 augusti 2012 17:00

Jag älskar väskor! Detta leder då till att jag även har svårt att slänga/göra mig av med väskor (även om jag sällan använder dem). Bestämde mig idag för att det var dags att rensa igenom de väskor jag har (två ryggsäckar, resten handväskor av olika slag). Resultatet?


Jag sållade bort tre stycken... varav ryggsäcken hade en trasig dragkedja. Den svart i mocka ska dock mamma titta på (hon är galen i mocka :P), så då kanske den kommer till lite nytta i alla fall! Den rosa tycker jag faktiskt är rätt fin, men det är inte riktigt min stil, så känns bara onödigt att spara den.


 


De som sparades var betydligt fler... (alla syns inte så bra på bilden så kanske kommer något inlägg senare med bättre bilder).


 


 


Av Jeanette - 13 augusti 2012 15:37

Kom på när jag skulle hämta bilder från kameran att jag totalt glömt att lägga upp bilder från senaste shoppingrundan. Klart jag ska göra det!


 


 


Både örhängena och de två glasen köptes på Indiska. Eftersom det var halva reapriset och jag hade 50 kr på Wrapp, så gick detta på endast 5kr!


 


Ett vanligt baslinne (som verkligen behövdes!) inhandlades på H&M. Ingen rea där inte!


Det blev även ett par saker till "lillen" (min kommande systerbarn) (nej, de vet inte vad det ska bli, men har blivit att hon/han ändå kallas lillen) som jag så klart inte kan visa eftersom min syster kikar in här ibland :P


 

Av Jeanette - 13 augusti 2012 11:26

Vaknade strax efter åtta idag och kände att ja, det var väl helt okey en ledig dag ändå. Men tänkte att jag med gott samvete kunde ligga och dra mig en stund. Vaknar nästan tre timmar senare... Behövde tydligen sova ut! Det är inte så att jag gick och lade mig särskilt sent heller utan klockan var strax innan tolv. Har alltså sovit 11 timmar... 11 timmar!!! Det är verkligen inte likt mig, men med tanke på att jag är psykiskt utmattad av allt som pågår och känner att jag är på väg in i den ökända väggen så behövdes det.


 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards