Writergirl

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Jeanette - 8 januari 2012 23:50

Som vanligt när jag är sjuk så har jag svårt att somna och det blir ännu värre när jag börjar bli frisk, som nu, då jag börjar få mer energi. Extra jobbigt är det eftersom jag annars knappt hinner lägga huvudet på kudden innan jag somnar och det är ingen överdrift!


Natti natti!



 

Av Jeanette - 8 januari 2012 20:47

En av mina favorit-ballader. Inte bara det att melodin är fin och att Delta Goodrem har en väldigt bra röst utan jag fullkomligt älskar texten. Det är en text som jag tror att de flesta känner igen sig i minst en gång i livet.



 

Av Jeanette - 8 januari 2012 18:54

 Visste ni att om man sover mindre än 6 timmar två nätter i rad så är det som om man varit uppe 24 timmar i sträck! Inte konstigt att man mer eller mindre känner sig som en levande död när man sovit dåligt ett par nätter...


 

Av Jeanette - 8 januari 2012 17:22



   














             

Av Jeanette - 8 januari 2012 12:38

När det kommer till att beskriva sig själv så är inte så lätt alla gånger. Vem är jag? Vad vill jag? Det är frågor som kan vara väldigt svåra att svara på. Ofta svarar vi att jag arbeta som..., jag är singel/gift. Men är det egentligen saker som definierar vem DU är? Om så var fallet vem är vi då när vi slutar vara de sakerna? Slutar vi att existera då? Nej, självklart gör vi inte det. Det är därför vi måste definiera oss efter våra personliga egenskaper för vad händer annars när vi slutar vara det vi tror att vi är?




   

Av Jeanette - 8 januari 2012 12:22

Sitter just nu och lyssnar på låten So Blessed med Mariah Carey. Den titeln stämmer rätt bra in på mig själv. Har aldrig funderat så mycket över det, men jag är verkligen blessed. Jag har en familj som alltid finns där. Jag vet att oavsett vad som händer så har jag dem på min sida. Det finns stunder i mitt liv då jag inte trott att det finns någon i hela världen som älskar mig, att ingen bryr sig. Fast jag tror att även då så visste jag någonstans undermedvetet att det inte var sant. 
Visst, det finns så mycket som jag inte har, men vad vore egentligen livet utan familjen? Inte mycket. 


Jag känner verkligen att min familj är en gåva. Det är inte alla som har den turen att få en familj som min. Visst är det saker man stör sig på ibland och att det kan bli tjafs ibland, men det går snabbt över. Jag älskar er, hoppas ni vet det.




   

Av Jeanette - 8 januari 2012 11:17

Mår aningens bättre än igår, men fortfarande inte bra. Kanske att det äntligen har vänt nu. Hoppas! 




   

Av Jeanette - 8 januari 2012 00:45

















                 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards